Leonard Relea

luni

9

octombrie 2017

0

COMENTARII

Să nu uităm de cititori

Scris de , Postat în Actualitate

cititori

Vineri, 6 octombrie 2017

Mulți dintre cei care produc texte uită de cititori. Mă refer atât la jurnaliști, blogerri, purtători de cuvânt cât și la oamenii de litere. Unii scriu pentru că se simt importanți, alții pentru prieteni, alții scriu din plictiseală, unii pentru a lua o leafă, dar ceea ce-i mai grav este că destui scriu mai mult decât citesc (mi-am amintit de Andrei Pleșu care spunea că unii „citează mai mult decât citesc”).
Când am început să scriu pe blogul de pe site-ul revistei TIMPUL, am spus că nu scriu pentru „cititorii Timpului”. Cineva mi-a atras atenția că sună ca o jignire. I-am explicat că voi scrie pentru cei care nu citesc în mod obișnuit TIMPUL și voi încerca să-i fac să tragă măcar cu ochiul, din când în când, prin paginile acestui site și, dacă vor dori, prin paginile revistei în format print.

 

Sâmbătă, 7 octombrie 2017

Tinerilor care aspiră la meseria de jurnalist: gândiți-vă la cititori, la cei care a doua zi vă citesc textele. Gândiți-vă ce v-ar spune după ce vă citesc textele. Gândiți-vă dacă prietenii voștri ar înțelege ce ați scris.

 

Duminică, 8 octombrie 2017

Oare ce o fi fost în capul celui care a scris următorul pasaj, într-un comunicat de presă despre un concurs școlar.
ATENȚIE, text interzis celor care au probleme de respirație… :))

„Acest concurs a răspuns unor cerințe resimțite în școală cum sunt: reflectarea în evaluare a abilităților de transfer și de creativitate ale elevilor, aprecierea profilului creativ al fiecărui elev, în termenii competențelor valorizate în diferite domenii, gândire teoretică sau experimentală, gândire tehnică, imaginație științifică anticipativă, sensibilitate la probleme, flexibilitatea gândirii, fluiditatea sau productivitatea gândirii, originalitate sau de elaborare.
De asemenea, au fost încurajate manifestările elevilor într-un spectru simbolic larg-logico-matematic, lingvistic, spațial, naturalist, interpersonal, intra-personal sau chinestezic alături de extinderea gamei de produse ale învățării evaluate, adecvate profilului intelectual al fiecărui elev.”

Dacă nu ați închis încă laptopul, înseamnă că aveți nervii tari.

Sursa foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *