Securizarea spațiului informațional din Republica Moldova într-un an electoral: fără propaganda rusă, dar vulnerabili la propaganda internă

Aurelia Peru-Bălan Publicat la: 02-03-2018

Puterea politică din Republica Moldova, de altfel, ca oricare putere, a fost interesată întotdeauna nu doar să găsească un suport de încredere în puterea a patra, dar chiar s-o domine nestingherit. Nici un partid politic nu-și poate menaja eventuale victorii electorale în lipsa unui post de televiziune prietenos, care să-l favorizeze distinct, iar uneori, să mai practice și partizanat la adresa oponenților politici. Chiar dacă, potrivit prevederilor Codului Audiovizual al Republicii Moldova, nici un partid politic nu poate deține licență de emisie, piața audiovizuală moldovenească este partajată în mare de către liderii politici.

Pentru a citi integral acest articol te invităm să cumperi revista sau să te abonezi.

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturaţi-vă, cu un Like, comunităţii de cititori de pe