
Școala NU este o prăvălie second-hand
Mihaela Doboș

Prea multă forță și prea puțină gingășie
Mihai Buzea

Kafka, prin el însuși*
Mariana Codruț


Ars amandi: trei momente din istoria iubirii
Valeriu Gherghel

„Am rămas același cetățean din Ștefăneștii de Jos“
Ovidiu Șimonca

Micul adăpost de frumusețe
Radu Vancu

Cazul Ion Caraion: istoria demontării unei minciuni
Mariana Sipoș


La capătul răbdării
Bogdan Crețu

„Viața este o boală mortală”
Gabriela Vieru

„Confiscarea culturii se face de o manieră sălbatică”
Mariana Sipoș

„Putem asigura publicul de teatru al viitorului“
Ovidiu Șimonca


Doamna Sorohan
Bogdan Crețu

Frumusețea față cu „suprageniile”
Mariana Codruț


High‑V MRI
Cătălin Pavel

„Toți trăim, într‑un fel sau altul, cu duhuri…”
Mihaela Doboș


„Totul se putea cumpăra, inclusiv viața umană”
Sonia Devillers

Călimara lui Mutter
Emilian Galaicu-Păun

Kaddish
Radu Vancu

„Arta salvează, este catharsis și spirit”
Cristina Simion

Un martor necruțător al prezentului
Mariana Sipoș

Povestea tragică a românilor sub comunism și după
Laura-Otilia Vasiliu

„Sunt un marinar eșuat pe uscat, printre cărți, idei și povești”
Adrian G. Romilă

Fragmente din „Clandestin”, roman în lucru
Marin Mălaicu-Hondrari

Revoluția din 1989: răni nevindecate, fragilitate, puterea unui popor
Carmen Lidia Vidu




Louis-Ferdinand Céline, „Guerre”, 75-77
Cristian Fulaș

„Negustorul de antichități”
Stelian Tănase

Concursul Enescu, prefață inspirată pentru Festivalul din 2023 (I)
Editura Revistei TIMPUL

Salman Rushdie, un om liber
Eliza Biță


O nouă carte despre Enescu
Laura-Otilia Vasiliu

Dosar PEN 100
PEN România
