Louis-Ferdinand Céline, „Guerre”, 75-77
Cristian Fulaș
„Negustorul de antichități”
Stelian Tănase
Concursul Enescu, prefață inspirată pentru Festivalul din 2023 (I)
Editura Revistei TIMPUL
Salman Rushdie, un om liber
Eliza Biță
O nouă carte despre Enescu
Laura-Otilia Vasiliu
Dosar PEN 100
PEN România
De la MNLR la Siliștea-Gumești
Ovidiu Șimonca
Cadoul special făcut de tata la finalul clasei I
Alexandru Preda
Parcă era mereu primăvară
Niculae Preda
Moromeții pe scenă. Magistrali: Marcel Iureș și George Mihăiță
Cristina-Claudia Ciobotaru
Un alt fel de a face filosofie…
Petru Bejan
Despre întrebarea privind sensul sau simţul vieţii
Ciprian Jeler
O hermeneutică a vieții bine simțite
Aurel Codoban
Poeme
Tatiana Ernuțeanu
Bacovia, poetul anarhist
Paul Cernat
For whom the bell tolls. Jurnal din Norvegia
Radu Vancu
Andrei Șerban: „Simt că e nevoie să fim treziți”
Ovidiu Șimonca
Ce o să fie? Cum o să fie?
Bogdan Crețu
Cu obstinație și cu pasiune despre muzică: Cristian Măcelaru
Valentina Sandu-Dediu
Jurnal despre un război putinist (III)
Ruxandra Cesereanu
În căutarea poveștilor abandonate
Diana Vrabie
Povești care au ieșit din hibernare
Bogdan Crețu
Jurnal despre un război putinist (II)
Ruxandra Cesereanu
Țara de niciodată: călătoria povestașului (III)
Andi Mihalache
Mihai Tarași, un portret vorbit
Dan Lungu
Celan: Am trăit, da (fragment de manuscris)
Cristian Fulaș
Toate greșelile care se pot face
Cătălin Pavel
Jurnal despre putinism și război (1)
Ruxandra Cesereanu
Despre responsabilitatea colectivă
Serhii Jadan
Poeme
Vasile Baghiu
Poem păgân
Gregory Rateau
Două momente cu Marin Mincu
Bogdan Crețu
Ținta vacă nu vrea să dea lapte
Florin Iaru