


Louis-Ferdinand Céline, „Guerre”, 75-77
Cristian Fulaș

„Negustorul de antichități”
Stelian Tănase

Concursul Enescu, prefață inspirată pentru Festivalul din 2023 (I)
Editura Revistei TIMPUL

Salman Rushdie, un om liber
Eliza Biță


O nouă carte despre Enescu
Laura-Otilia Vasiliu

Dosar PEN 100
PEN România


De la MNLR la Siliștea-Gumești
Ovidiu Șimonca


Cadoul special făcut de tata la finalul clasei I
Alexandru Preda

Parcă era mereu primăvară
Niculae Preda

Moromeții pe scenă. Magistrali: Marcel Iureș și George Mihăiță
Cristina-Claudia Ciobotaru


Un alt fel de a face filosofie…
Petru Bejan

Despre întrebarea privind sensul sau simţul vieţii
Ciprian Jeler

O hermeneutică a vieții bine simțite
Aurel Codoban


Poeme
Tatiana Ernuțeanu

Bacovia, poetul anarhist
Paul Cernat

For whom the bell tolls. Jurnal din Norvegia
Radu Vancu

Andrei Șerban: „Simt că e nevoie să fim treziți”
Ovidiu Șimonca

Ce o să fie? Cum o să fie?
Bogdan Crețu

Cu obstinație și cu pasiune despre muzică: Cristian Măcelaru
Valentina Sandu-Dediu

Jurnal despre un război putinist (III)
Ruxandra Cesereanu

În căutarea poveștilor abandonate
Diana Vrabie

Povești care au ieșit din hibernare
Bogdan Crețu


Jurnal despre un război putinist (II)
Ruxandra Cesereanu


Țara de niciodată: călătoria povestașului (III)
Andi Mihalache

Mihai Tarași, un portret vorbit
Dan Lungu


Celan: Am trăit, da (fragment de manuscris)
Cristian Fulaș

Toate greșelile care se pot face
Cătălin Pavel

Jurnal despre putinism și război (1)
Ruxandra Cesereanu

Despre responsabilitatea colectivă
Serhii Jadan


Poeme
Vasile Baghiu

Poem păgân
Gregory Rateau

Două momente cu Marin Mincu
Bogdan Crețu

Ținta vacă nu vrea să dea lapte
Florin Iaru
