There’s No Business Like Literary Business: Personajele se apucă de antreprenoriat

1. Toru Okada, Cronica Păsării-Arc, de Haruki Murakami: Scentless SA, o fabrică de lumânări fără miros, fără aromă, la fel ca toate personajele masculine principale ale lui Murakami.
2. Surorile Bennett, Mândrie și Judecată, de Jane Austen: SingleLords.com, un site de dating destinat nobililor englezi bogați, cu domenii întinse, și domnișoarelor care și-i doresc de soți.
3. Ilie Moromete, Moromeții, de Marin Preda: Track my Sheep, un start-up high-tech care produce zgărzi cu GPS pentru oi, astfel încât, dacă cineva îți va fura turma, să o poți recupera.
4. Sancho Panza, Don Quijote de la Mancha, de Cervantes: Paroxoliteril, un antipsihotic inovativ care combate halucinațiile induse bătrânilor de lectura excesivă a romanelor cavalerești medievale.
5. Gargantua, Gargantua și Pantagruel, de François Rabelais: XXX…XL Clothes, un start-up din domeniul modei care produce haine pentru persoanele de dimensiuni foarte mari, atât în înălțime cât și ca talie.
6. Miss Havisham, Marile Speranțe, de Charles Dickens: The Vintage Brides Shop, un magazin de rochii de mireasă vintage pentru femeile care își doresc o nuntă inspirată de glamurul unor vremi trecute.
7. Encolpio, Ascilto si Gitone, Satyricon de Petronius: The Male Friendship Project, un ONG care promovează masculinitatea prin intemediul comunităților de bărbați prin cultivarea initimității…. psihologice și prin promovarea exercițiilor fizice în echipă.

Sursa foto: https://www.businessdays.ro

Articole asemănătoare

Răspunsuri

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *